O MNIE
Ewelina Łącka
terapeuta integracji sensorycznej i bilateralnej, pedagog specjalny
Pedagog specjalny z zakresu oligofrenopedagogiki. Ukończyła dwustopniowe szkolenie z zakresu integracji sensorycznej prowadzone przez Polski Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej zdobywając tym samym kwalifikację do prowadzenia diagnozy i terapii. Absolwentka studiów licencjackich na kierunku Profilaktyka Psychopedagogiczna i Terapia, studiów magisterskich na kierunku Pedagogika Przedszkolna a także podyplomowych studiów z zakresu Logopedii Szkolnej i Przedszkolnej oraz Edukacji i Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Intelektualnie. Podczas prowadzonych z podopiecznymi zajęć wykorzystuje szereg metod wspierających tak aby terapia była efektywna ale i także stanowiła źródło fantastycznej zabawy. Miłośniczka dogoterapii i wszelkiego kontaktu ze zwierzętami. Podążając za potrzebami dzieci i ich rodziców stale uczestniczy w licznych kursach,pozwalających lepiej rozumieć świat dziecka i wychodzić naprzeciw jego problemom:
- Sensomotoryczna Terapia Widzenia
- Szkolenie specjalistyczne dla terapeutów Integracji Sensorycznej: Wyciąganie wniosków z obserwacji. Zasady rozpoczynania terapii w zależności od diagnozy.
- Ocena neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP oraz szkolny program interwencyjny Sally Goddard Blythe
- Integracja Bilateralna- program indywidualny
- Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym
- Sensoplastyka ®- wstęp i trener 1 stopniSensomotoryczna Terapia Widzenia
- Model wykorzystywania AAC w praktyce edukacyjnej szkół i rodzin dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi wg dr M.Grycman
- Sensomotoryczna Terapia Widzenia
- Integracja Bilateralna
- HANDLE ® Holistic Approach to Neuro-Development & Lerning Efficiency, I stopień
- MAKATON: Program Rozwoju Komunikacji PRKM
- Problemy diagnozy procesów integracji sensorycznej wg aktualnego modelu dysfunkcji SID. Dieta Sensoryczna- najnowsza wersja masażu Wilbarger
- Smyko-Multisensoryka® – szkolenie trenerskie I stopnia
- Sensoplastyka- szkolenie trenerskie
- Autyzm-nowe spojrzenie: dysbioza jellitowa w ASD
- Integracja Sensoryczna I i II stopień
- Szkolenie dla dogoterapeutów- edukatorów przedszkolnych
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej
- Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju – profil psychoedukacyjny PEP-R E. Schoplera
- Kreatywne prowadzenie grup dziecięcych
- Edukacja przez ruch (stopień I)
- Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
- Terapia ręki i ergoterapia w pediatrii oraz ich wpływ na rozwój dzieci z zaburzeniami w rozwoju
- Pedagogika Marii Montessori w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym
- Neurosensomotoryczna terapia taktylna wg dr S.Masgutowej
- Program wczesnego wykrywania nieprawidłowości rozwojowych u dzieci
- Diagnoza i terapia stymulacyjna C. Delacato I i II stopień
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne I stopień
- Choreoterapia w pracy dziećmi
- Aktywne Słuchanie Muzyki Klasycznej metodą B. Strauss
- Kinezjologia Edukacyjna I i II stopieńArteterapia
- Dziecko z wadą słuchu w przedszkolu ogólnodostępnym
- Metoda Dobrego Startu
- Odczytywanie rysunków dziecięcych
- Konferencja: Osoby z zespołem Pradera i Williego-leczenie, rehabilitacja, edukacja
- Konferencja: Stymulacja rozwoju dziecka według Metody Krakowskiej
- Konferencja: Osoba z autyzmem w przestrzeni publicznej
- Konferencja: Sześciolatek w klasie I-zmiana strategii nauczania
- Konferencja: Krok po kroku sięgniemy obłoków leczenie, rehabilitacja, edukacja osób z zaburzeniami sprzężonymi i co dalej?
- Konferencja: Krok po kroku sięgniemy obłoków wczesna interwencja, leczenie, rehabilitacja, edukacja i co dalej?
- Konferencja: Jak wspierać rozwój dziecka na miarę XXI w.