O MNIE

Ewelina Łącka

współzałożycielka Centrum Bingo, terapeuta integracji sensorycznej, pedagog specjalny, nauczyciel wychowania przedszkolnego

Pedagog specjalny z zakresu oligofrenopedagogiki. Ukończyła dwustopniowe szkolenie z zakresu integracji sensorycznej prowadzone przez Polski Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej zdobywając tym samym kwalifikację do prowadzenia diagnozy i terapii. Absolwentka studiów licencjackich na kierunku Profilaktyka Psychopedagogiczna i Terapia, studiów magisterskich  na kierunku Pedagogika Przedszkolna a także podyplomowych studiów z zakresu Logopedii Szkolnej i Przedszkolnej oraz Edukacji i Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Intelektualnie.  Podczas prowadzonych z podopiecznymi zajęć wykorzystuje  szereg metod wspierających tak aby terapia była efektywna ale i także stanowiła źródło fantastycznej zabawy. Miłośniczka dogoterapii i wszelkiego kontaktu ze zwierzętami. Podążając za potrzebami dzieci i ich rodziców stale uczestniczy w licznych kursach,pozwalających lepiej rozumieć świat dziecka i wychodzić naprzeciw jego problemom:

 

  • HANDLE ® Holistic Approach to Neuro-Development & Lerning Efficiency, I stopień
  • MAKATON: Program Rozwoju Komunikacji PRKM – szkolenie podstawowe
  • Problemy diagnozy procesów integracji sensorycznej wg aktualnego modelu dysfunkcji SID. Dieta Sensoryczna- najnowsza wersja masażu Wilbarger
  • Smyko-Multisensoryka® – szkolenie trenerskie I stopnia
  • Autyzm-nowe spojrzenie: dysbioza jellitowa w ASD
  • Integracja Sensoryczna II stopień
  • Szkolenie dla dogoterapeutów- edukatorów przedszkolnych
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej
  • Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju – profil psychoedukacyjny PEP-R E. Schoplera
  • Kreatywne prowadzenie grup dziecięcych
  • Edukacja przez ruch (stopień I)
  • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
  • Terapia ręki i ergoterapia w pediatrii oraz ich wpływ na rozwój dzieci z zaburzeniami w rozwoju
  • Pedagogika Marii Montessori w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym
  • Neurosensomotoryczna terapia taktylna wg dr S.Masgutowej
  • Program wczesnego wykrywania nieprawidłowości rozwojowych u dzieci
  • Diagnoza i terapia stymulacyjna C. Delacato I i II stopień
  • Metoda Bajki
  • Terapia Integracji Sensorycznej I stopnia – neurobiologiczne podstawy Integracji Sensorycznej
  • Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne I stopień
  • Choreoterapia w pracy dziećmi
  • Aktywne Słuchanie Muzyki Klasycznej metodą B. Strauss
  • Kinezjologia Edukacyjna I i II stopień
  • Diagnoza i obserwacja dziecka w przedszkolu
  • Arteterapia
  • Dziecko z wadą słuchu w przedszkolu ogólnodostępnym
  • Metoda Dobrego Startu
  • Odczytywanie rysunków dziecięcych
  • Konferencja: Osoby z zespołem Pradera i Williego-leczenie, rehabilitacja, edukacja
  • Konferencja: Stymulacja rozwoju dziecka według Metody Krakowskiej
  • Konferencja: Osoba z autyzmem w przestrzeni publicznej
  • Konferencja: Sześciolatek w klasie I-zmiana strategii nauczania
  • Konferencja: Krok po kroku sięgniemy obłoków leczenie, rehabilitacja, edukacja osób z zaburzeniami sprzężonymi i co dalej?
  • Konferencja: Krok po kroku sięgniemy obłoków wczesna interwencja, leczenie, rehabilitacja, edukacja i co dalej?
  • Konferencja: Jak wspierać rozwój dziecka na miarę XXI w.