Centrum BINGO tworzy zespół zespół wykształconych, kreatywnych i doświadczonych terapeutów dla których praca z dziećmi to prawdziwa pasja i wyzwanie. Dokładamy wszelkich starań aby naszą załogę zasilały osoby, które świadomie wybrały swoją drogę zawodową. Stale rozwijamy się i podnosimy swoje kompetencje aby móc zapewnić naszym podopiecznym wsparcie terapeutyczne i opiekę na najwyższym poziomie.
Centrum Bingo działa od 2013 roku i jest spełnieniem naszych marzeń o stworzeniu miejsca w którym dobro dziecka jest na pierwszym miejscu. Naszą misją jest otoczenie kompleksową opieką zarówno dziecka jak i jego rodziny, wierzymy bowiem, że to właśnie współpraca na tym polu stanowi bazę dla rozwoju dziecka.
Właścicielki Centrum BINGO
Barbara Sawicka i Ewelina Łącka
Barbara Sawicka- współwłaściciel, neurologopeda kliniczny, terapeuta terapii czaszkowo-krzyżowej, terapeuta metody Padovan, terapeuta metody RCM
Z zamiłowania i z wykształcenia neurologopeda kliniczny. Swoje wykształcenie zdobyła na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu, na kierunku neurologopedia kliniczna z wczesną interwencją logopedyczną. Jest również absolwentką studiów licencjackich na kierunku Profilaktyka Psychopedagogiczna z Terapią, studiów magisterskich na kierunku Pedagogika Przedszkolna. Prywatnie mama 7 letniego Jasia. W Centrum Bingo prowadzi indywidualną terapię neurologopedyczną. Lubi prowadzić zajęcia w towarzystwie swoich zwierzaków kota Mańka i psa Koffi. Chcąc stale rozwijać swoje umiejętności i poszerzać wiedzę, uczestniczy w licznych kursach, szkoleniach, praktykach czy konferencjach. Dzięki temu lepiej rozumie potrzeby dzieci, wzbogaca swój warsztat pracy, uskuteczniając tym prowadzoną terapię. Formy doskonalenia w których uczestniczyła:
- Model wykorzystywania AAC w praktyce edukacyjnej szkół i rodzin dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi wg dr M.Grycman
- Terapia czaszkowo-krzyżowa wg podejścia biodynamicznego
- Ocena neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP oraz szkolny program interwencyjny Sally Goddard Blythe
- KOLD-diagnoza logopedyczna dziecka
- Metoda Padovan
- HANDLE ® Holistic Approach to Neuro-Development & Lerning Efficiency, I stopień
- Symultaniczno-Sekwencyjna nauka czytania
- Autyzm-nowe spojrzenie: dysbioza jellitowa w ASD
- Stymulowanie komunikacji w autyzmie
- Manualne techniki znoszenia bólu wg koncepcji Rossa Emmetta (moduł 1 i 2) – międzynarodowy kurs
- Empathy Dolls – Lalki Terapeutyczne. Human Touch Therapy
- Terapia ustno-twarzowa i jej wpływ na funkcje pokarmowe i mowę u dzieci i dorosłych z zaburzeniami neurologicznymi. Część 1 i 2
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej
- Logorytmika
- Terapia ręki i ergoterapia w pediatrii oraz ich wpływ na rozwój dzieci z zaburzeniami w rozwoju
- Program wczesnego wykrywania nieprawidłowości rozwojowych u dzieci
- Diagnoza i terapia stymulacyjna C. Delacato (I i II stopień)
- Terapia Integracji Sensorycznej I stopnia – neurobiologiczne podstawy Integracji Sensorycznej
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne (I stopień)
- Kinezjologia Edukacyjna (I i II stopień)
Ewelina Łącka-współwłaściciel, terapeuta integracji sensorycznej i bilateralnej, terapeuta sensomotorycznej terapii widzenia, pedagog specjalny, instruktor masażu Shantala
Pedagog specjalny z zakresu oligofrenopedagogiki. Ukończyła dwustopniowe szkolenie z zakresu integracji sensorycznej prowadzone przez Polski Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej a także podyplomowe studia uzupełniające zdobywając tym samym kwalifikację do prowadzenia diagnozy i terapii . Absolwentka studiów licencjackich na kierunku Profilaktyka Psychopedagogiczna i Terapia, studiów magisterskich na kierunku Pedagogika Przedszkolna a także podyplomowych studiów z zakresu Logopedii Szkolnej i Przedszkolnej oraz Edukacji i Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Intelektualnie. W Centrum Bingo prowadzi indywidualne zajęcia terapeutyczne wykorzystując podczas nich szereg metod wspierających a także grupowe zajęcia sensoryczne. Miłośniczka dogoterapii i wszelkiego kontaktu ze zwierzętami. Mama małego Antosia.
Podążając za potrzebami dzieci i ich rodziców stale uczestniczy w licznych kursach,pozwalających lepiej rozumieć świat dziecka i wychodzić naprzeciw jego problemom:
-
- Sensomotoryczna Terapia Widzenia
- Promotor Dobrego Startu- I stopień
- Szkolenie specjalistyczne dla terapeutów Integracji Sensorycznej: Wyciąganie wniosków z obserwacji. Zasady rozpoczynania terapii w zależności od diagnozy.
- Ocena neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP oraz szkolny program interwencyjny Sally Goddard Blythe
- Integracja Bilateralna- program indywidualny
- Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym
- Sensoplastyka ®- wstęp i trener 1 stopnia
- HANDLE ® Holistic Approach to Neuro-Development & Lerning Efficiency, I stopień
- MAKATON: Program Rozwoju Komunikacji PRKM – szkolenie podstawowe
- Problemy diagnozy procesów integracji sensorycznej wg aktualnego modelu dysfunkcji SID. Dieta Sensoryczna- najnowsza wersja masażu Wilbarger
- Smyko-Multisensoryka® – szkolenie trenerskie I stopnia
- Autyzm-nowe spojrzenie: dysbioza jellitowa w ASD
- Integracja Sensoryczna II stopień
- Szkolenie dla dogoterapeutów- edukatorów przedszkolnych
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej
- Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju – profil psychoedukacyjny PEP-R E. Schoplera
- Kreatywne prowadzenie grup dziecięcych
- Edukacja przez ruch (stopień I)
- Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
- Terapia ręki i ergoterapia w pediatrii oraz ich wpływ na rozwój dzieci z zaburzeniami w rozwoju
- Pedagogika Marii Montessori w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym
- Neurosensomotoryczna terapia taktylna wg dr S.Masgutowej
- Program wczesnego wykrywania nieprawidłowości rozwojowych u dzieci
- Diagnoza i terapia stymulacyjna C. Delacato I i II stopień
- Kinezjologia Edukacyjna I i II stopień
- Dziecko z wadą słuchu w przedszkolu ogólnodostępnym
- Metoda Dobrego Startu
Marika Donkor-pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny, nauczyciel wychowania przedszkolnego
Wychowawca grupy starszej. Ukończyłam studia licencjackie na kierunku Pedagogika – Kształcenie Zintegrowane i Edukacja Przedszkolna , studia magisterskie – Terapia Pedagogiczna oraz studia podyplomowe – Oligofrenopedagogika. Obecnie konczę studia podyplomowe z zakresuIntegracji Sensorycznej. Prywatnie jestem mamą cudownego czterolatka. Jestem osobą pełną
energii, staram się każdego dnia zarażać innych swoim uśmiechem. Doceniam indywidualizm każdego dziecka, to, co w nim niepowtarzalne, szanuje słabości oraz motywuje do ich pokonywania. Zawsze staram się pomóc i z oddaniem pracuje nad rozwiązaniem problemów wychowawczych. W pracy z dziećmi najważniejsze jest dla mnie poczucie, że dziecko nie zostało osamotnione w swoich problemach i że będzie mu poświęcona uwaga i czas, dziękiktórym bez lęku będzie poznawało świat.
KURSY I SZKOLENIA:
- 5/6.09.2021 Trener TUS stopień I i II
- 29.09.2021 Kurs pierwszej pomocy pediatrycznej
- 07.09.2019 Symptomy ryzyka dysleksji u najmłodszych dzieci
- 05.09.2019 Rozwój mowy dziecka od 0-3 roku życia, co każdy opiekun i nauczyciel wiedzieć
powinien - 06.09.2019 Mutyzm wybiórczy „Istota, objawy, zasady terapii”
- 07.2019 Kurs pierwszej pomocy
- 10.2017 Rehabilitacja osób z autyzmem z wykorzystaniem założeń programu RDI
- 04.2017 Tańce i zabawy dla małych dzieci cz. 2
- 04.2017 Aktywne słuchanie muzyki według B. Strauss
- 02.2017 Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania
- 02.2017 Diagnoza i terapia ręki I i II stopnia
- 08.04.2016 – warsztaty „Słowa ranią, czyli jak uniknąć krzyku, kpin i obrażania dziecka”
- 19.04.2016 – warsztaty ” Mały terrorysta, czyli o dziecięcych atakach złości”
- 17.05.2016 – warsztaty „Jak budować poczucie wartości u dziecka”
- 14.06.2016 – warsztaty „”Emocje dziecka -skąd wiedzieć co dziecko przeżywa i jak mu pomóc
sobie z tym radzić?” - 10,12.05.2016 – Sześciolatek w zerówce – czytanie liniatury i przygotowanie do pisania
technikami systemu „Edukacja przez ruch” - 05,07-04.2016 – Przestrzeń literacka jako teren zabaw w systemie „Edukacja przez ruch”
Aleksandra Stenzel- psycholog
Wychowawca grupy młodszej
Anna Korczyńska-terapeuta pedagogiczny
Wychowawca grupy starszej. Jestem pedagogiem, absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunkach Pedagogika opiekuńcza z terapią oraz Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka. Do zespołu Bingo dołączyłam w 2020 roku i obecnie jestem wychowawcą w grupie Flamingów. Praca z dziećmi sprawia mi wiele radości i satysfakcji, uważam że każde dziecko jest wyjątkowe i niepowtarzalne, przez co podchodzę do każdego indywidualnie oraz staram się dostrzegać nawet najmniejsze sukcesy. Najważniejszą zasadą w pracy w przedszkolu jest dla mnie to, aby panowała w nim atmosfera pełna zaufania i bezpieczeństwa. Uwielbiam widzieć uśmiechy na buziach moich podopiecznych, którzy czują się ważni, docenieni i potrzebni. W swojej pracy stawiam na kreatywne zajęcia i aktywności łączące naukę z zabawą. Czas wolny spędzam w ciągłym ruchu, uwielbiam wycieczki i podróże, interesuję się także gotowaniem. Uwielbiam kontakt ze zwierzętami, również w pracy z dziećmi. „Ładuję baterie” spędzając aktywnie czas z ukochanym psem
Ukończyłam kursy/szkolenia:
Wprowadzenie komunikacji alternatywnej i wspomagającej u osób z wieloraką niepełnosprawnością (Gadatek Centrum Rozwoju Porozumiewania Monika Jerzyk)
Trener Treningu Umiejętności Społecznych (Studio Psychologiczne Joanna Węglarz)
Trener TUS osób z autyzmem i zespołem Aspergera (Studio Psychologiczne Joanna Węglarz)
Pierwsza Pomoc Dzieciom – szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej – Control System Grzegorz Kobuszewski
Justyna Nieczaj- terapeuta pedagogiczny
Wychowawca grupy młodszej.Pedagog, absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunkach Pedagogika Opiekuńcza z Terapią oraz Wczesne Wspomaganie Rozwoju, trenerka Umiejętności Społecznych. Miłośniczka podróży oraz leśnych wycieczek w towarzystwie psa- Łajki. W wolnym czasie maluje oraz tworzy rękodzieło.
- Ukończone kursy/szkolenia:
- Trening Umiejętności Społecznych
- Kurs pierwszej pomocy pediatrycznej
- Trener TUS dla osób w spektrum autyzmu
- Sensoplastyka ®- trener 1 stopnia
- Wprowadzenie komunikacji alternatywnej i wspomagającej
Magdalena Ślęzak-muzykoterapeutka
Muzykoterapeutka
Małgorzata Przybysz-terapeuta integracji sensorycznej
terapeuta integracji sensorycznej
Joanna Filas- Johanka-muzykoterapeutka
Muzykoterapeutka
Aleksandra Gumna- psycholog, dogoterapeuta
Joker&Mol