Przedszkole Bingo rozpoczęło swoją działalność na początku 2013 roku i jest spełnieniem naszych marzeń o stworzeniu miejsca w którym dobro dziecka jest na pierwszym miejscu. Naszą misją jest otoczenie kompleksową opieką zarówno dziecka jak i jego rodziny, wierzymy bowiem, że to właśnie współpraca na tym polu stanowi fundament dla rozwoju dziecka. Od początku działania przedszkola dokładamy wszelkich starań aby naszą załogę zasilały osoby, które świadomie wybrały swoją drogę zawodową. Stale rozwijamy się i podnosimy swoje kompetencje aby móc zapewnić naszym podopiecznym wsparcie terapeutyczne i opiekę na najwyższym poziomie.

Zapraszamy serdecznie do poznania naszej załogi !

Właścicielki przedszkola

Ewelina Łącka i Barbara Sawicka

 

mgr Barbara Sawicka

mgr Barbara Sawicka

neurologopeda kliniczny, terapeuta metody czaszkowo-krzyżowej, terapeuta metody Padovan, pedagog

Z zamiłowania i z wykształcenia neurologopeda kliniczny. Swoje wykształcenie zdobyła na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu,  na kierunku neurologopedia kliniczna z wczesną interwencją logopedyczną. Jest również absolwentką studiów licencjackich na kierunku Profilaktyka Psychopedagogiczna z Terapią, studiów magisterskich na kierunku Pedagogika Przedszkolna. Prywatnie mama 7 letniego Jasia.  W Centrum Bingo prowadzi indywidualną terapię neurologopedyczną.  Lubi prowadzić zajęcia w towarzystwie swoich zwierzaków kota Mańka i psa Koffi. Chcąc stale rozwijać swoje umiejętności i poszerzać wiedzę, uczestniczy w licznych kursach, szkoleniach, praktykach czy konferencjach. Dzięki temu lepiej rozumie potrzeby dzieci, wzbogaca swój warsztat pracy, uskuteczniając tym prowadzoną terapię. Formy doskonalenia w których uczestniczyła: 

  • Model wykorzystywania AAC w praktyce edukacyjnej szkół i rodzin dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi wg dr M.Grycman 

  • Terapia czaszkowo-krzyżowa wg podejścia biodynamicznego 

  • Ocena neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP oraz szkolny program interwencyjny Sally Goddard Blythe 

  • KOLD-diagnoza logopedyczna dziecka 

  • Metoda Padovan 

  • HANDLE ® Holistic Approach to Neuro-Development & Lerning Efficiency, I stopień 

  • Symultaniczno-Sekwencyjna nauka czytania 

  • Autyzm-nowe spojrzenie: dysbioza jellitowa w ASD 

  • Stymulowanie komunikacji w autyzmie 

  • Manualne techniki znoszenia bólu wg koncepcji Rossa Emmetta (moduł 1 i 2) – międzynarodowy kurs 

  • Empathy Dolls – Lalki Terapeutyczne. Human Touch Therapy 

  • Terapia ustno-twarzowa i jej wpływ na funkcje pokarmowe i mowę u dzieci i dorosłych z zaburzeniami neurologicznymi. Część 1 i 2 

  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej 

  • Logorytmika 

  • Terapia ręki i ergoterapia w pediatrii oraz ich wpływ na rozwój dzieci z zaburzeniami w rozwoju 

  • Program wczesnego wykrywania nieprawidłowości rozwojowych u dzieci 

  • Diagnoza i terapia stymulacyjna C. Delacato (I i II stopień) 

  • Terapia Integracji Sensorycznej I stopnia – neurobiologiczne podstawy Integracji Sensorycznej 

  • Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne (I stopień) 

  • Kinezjologia Edukacyjna (I i II stopień) 

KADRA

mgr Ewelina Łącka

mgr Ewelina Łącka

pedagog specjalny, terapeuta integracji sensorycznej i bilateralnej, instruktor masażu Shantala, terapeuta sensomotorycznej terapii widzenia

Pedagog specjalny z zakresu oligofrenopedagogiki. Ukończyła dwustopniowe szkolenie z zakresu integracji sensorycznej prowadzone przez Polski Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej a także podyplomowe studia uzupełniające  zdobywając tym samym  kwalifikację do prowadzenia diagnozy i terapii . Absolwentka studiów licencjackich na kierunku Profilaktyka Psychopedagogiczna i Terapia, studiów magisterskich na kierunku Pedagogika Przedszkolna a także podyplomowych studiów z zakresu Logopedii Szkolnej i Przedszkolnej oraz Edukacji i Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Intelektualnie. Studentka III roku psychologii. W Centrum Bingo prowadzi indywidualne zajęcia terapeutyczne wykorzystując podczas nich szereg metod wspierających a także grupowe zajęcia sensoryczne. Miłośniczka dogoterapii i wszelkiego kontaktu ze zwierzętami.  Mama małego Antosia.

Podążając za potrzebami dzieci i ich rodziców stale uczestniczy w licznych kursach pozwalających lepiej rozumieć świat dziecka i wychodzić naprzeciw jego problemom:

  • Masaż Shantala- szkolenie intstruktorskie
  • Neurorehabilitacja twarzoczaszki AWI® z wykorzystaniem aplikatorów Lyapko
  • Sensomotoryczna Terapia Widzenia
  • Promotor Dobrego Startu- I stopień
  • Szkolenie specjalistyczne dla terapeutów Integracji Sensorycznej: Wyciąganie wniosków z obserwacji. Zasady rozpoczynania terapii w zależności od diagnozy.
  • Ocena neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP oraz szkolny program interwencyjny Sally Goddard Blythe
  • Integracja Bilateralna- program indywidualny
  • Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym
  • Sensoplastyka ®- wstęp i szkolenie trenerskie
  • HANDLE ® Holistic Approach to Neuro-Development & Lerning Efficiency, I stopień
  • MAKATON: Program Rozwoju Komunikacji PRKM – szkolenie podstawowe
  • Problemy diagnozy procesów integracji sensorycznej wg aktualnego modelu dysfunkcji SID. Dieta Sensoryczna- najnowsza wersja masażu Wilbarger
  • Smyko-Multisensoryka® – szkolenie trenerskie
  • Autyzm-nowe spojrzenie: dysbioza jellitowa w ASD
  • Integracja Sensoryczna I i II stopień
  • Szkolenie dla dogoterapeutów- edukatorów przedszkolnych
  • Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju – profil psychoedukacyjny PEP-R E. Schoplera
  • Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania
  • Terapia ręki i ergoterapia w pediatrii oraz ich wpływ na rozwój dzieci z zaburzeniami w rozwoju
  • Pedagogika Marii Montessori w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym
  • Neurosensomotoryczna terapia taktylna wg dr S.Masgutowej
  • Program wczesnego wykrywania nieprawidłowości rozwojowych u dzieci
  • Diagnoza i terapia stymulacyjna C. Delacato I i II stopień
  • Kinezjologia Edukacyjna I i II stopień
  • Dziecko z wadą słuchu w przedszkolu ogólnodostępnym
  • Metoda Dobrego Startu
  • Metoda Ruchu Rozwijającego W.Sherborne

 

 

mgr Natalia Rabczewska

mgr Natalia Rabczewska

pedagog specjalny

mgr Katarzyna Faryniarz

mgr Katarzyna Faryniarz

psycholog

Justyna Nieczaj

Justyna Nieczaj

pedagog

Irena Marchewka

Irena Marchewka

pedagog

Zuzanna Chęcińska

Zuzanna Chęcińska

pedagog

mgr Małgorzata Przybysz

mgr Małgorzata Przybysz

terapeuta integracji sensorycznej

mgr Marta Zdonek

mgr Marta Zdonek

logopeda

mgr Daniel Siemiński

mgr Daniel Siemiński

fizjoterapeuta, terapeuta NDT Bobath

mgr Klaudia Ligorowska

mgr Klaudia Ligorowska

pedagog, muzyk, nauczyciel przedszkolny

mgr Magdalena Ślęzak

mgr Magdalena Ślęzak

muzykoterapeutka, pedagog

mgr Joanna Filas

mgr Joanna Filas

pedagog, muzykoterapeutka

mgr Aleksandra Gumna

mgr Aleksandra Gumna

psycholog, dogoterapeutka